avondeten

Het probleem van mij is dat ik ook figuurlijk blond ben en erg onhandig. Dit is de reden dat ik regelmatig een glas drinken bij het avondeten over de tafel heen gooi. gisteravond was het weer zo(alleen een paar spetters), maar gelukkig ik was niet de enige die dit keer wat over de tafel gooide en we vinden dat de tafel vervloekt is. Maar wat ik zei klopte alleen niet. Inplaats van cookie dough zei ik cookiedogs(vandaar ons blog). Mijn innerlijke blondheid kwam pas echt naar buiten toen ik vroeg naar de nagellak van het vriendje van mijn stiefzus! -__-” Toen kwam ik erachter dat mijn zus haar grootste fout van haar leven had begaan: EEN ANDERE BEN&JERRY IJS UITGEKOZEN! Als echt cookie dough fan kan je het niet maken om chocolate fudge brownie te kiezen en hij was echt minder lekker. toch heb ik het ijs verkozen over de choco dreams, dat toetje met chocolade mousse. Dus mijn conclusie is denk eerst na voordat je wat zegt, gooi geen drinken over de tafel en laat je zus nooi de smaak van het ijs uitkiezen.

x sanne

One thought on “avondeten

Geef een reactie

