programma

Elke ben tv verslaafd en elke avond kijk ik een bepaald programma. Om in de middag te beginnen met gossip girl online vanaf het begin. Ik had nooi te tiijd genomen om het echt te volgen, maar toen ik gister tijd over had dach ik waarom niet. In da wereldje doen ze poeslief tegen elkaar zodra ze elkaar zien, natuurlijk is het allemaal een grote show. Iedereen volg gossip girl(zelfs de jongens) zonder na te denken en dat kan een hilarische strijd opleveren. iedereen veranderd in de loop van tijd, maar Blair blijft nog steeds een bitch.

Na het gossip girl gedoe begint mijn crime night met CSI NY en daarna bones. CSI was gewoon leuk als je tenminste van vermoorde mensen houd(nep dan). Bones was daarentegen erg saai dus werd er gezapt naar project catwalk wat gewoon hilarisch was. De opdracht was om een outfit van een ander te verbeteren en precies degene die elkaars outfit walgelijk vonnden moesten ruilen. Ze beginnen dan ook allemaal vrolijk de outfits uit elkaar aan het scheuren en gaan dan commetaar geven dat de ander het niet goed doet! In dat programma word dan ook echt alles wat vast en los zit afgekraakt. Mijn mening is: de helft van de designers is flut.

 

en zoals gossip girl zegt: you know you love me xoxo sanne

Geef een reactie

