sinterklaas

sinterklaasje bonne bonne bonne. gooi wat in…..

Nee daar ben ik toch wat te oud voor ,maar nog steeds doen we bij ons thuis aan SINTERKLAAS. Dit jaar met surprises, dat betekend dat sommigen (zoals ik) hopeloos hun best doen op een surprise die binnen vijf minuten word gesloopt. Anderen houden geheim wie ze hebben of zeggen het gewoon tegen iedereen. dat laatste verpest het idee van de lootjes een beetje. Als je aan mij vraag wat ik wil hebben schreeuw ik keihard terug DE CD VAN COLDPLAY. Vraag je het aan een ander krijg je gewoon geen antwoord!!!

Vooral in de deze tijd word het lekker druk met school, pianoles, sinterklaas, kerst en nog veeeeel meer. Een bijkomende stressfactor is het weer: koud en (soms) nat. Toch zitten we als te bespreken hoe de volgende zomer vakantie zal verlopen. Ik kan niet wachten om in een lekker warm land an het zwembad te liggen terwijl het nu rond de vijf graden is. Daarna barst (zoals altijd) alles los in lachen, schreeuwen en over de grond rollen(van het lachen natuurlijk).
x sanne

3 thoughts on “sinterklaas

  1. Sinterklaas, ik verheug me er nu al op! Ookal geloof ik er niet meer in, het blijft leuk om het samen met je vrienden en klasgenoten te vieren. Zo gezellig! Leuke blog heb je trouwens.

Geef een reactie

