mmmmuziek

De muziek industrie is tegenwoordig een cd kopen in itunes dan in de winkels. Nieuwe cd’s van grote artiesten wil iedereen hebben, maar ooit zijn ze klein begonnen. Toch zijn er talloze bandjes waar bijna niemand van weet! Om te beginnen met een groeiend bandje is the script. Twee jaar terug was ik de enige die de naam wist en nu hoor ik mensen er pas over (misschien loop ik gewoon voor). Daughtry is een bandje dat houd van gitaren ookal zijn ze zelf wat ouder(de zanger heeft al kinderen) maar dat betekend niet dat het saai om te luisteren is. Er zijn ook nog de zangers die ooit een hit hebben gehad en de naam allang vergeten is. Perfect voorbeeld: plain white t’s met de hit Hey there Delilah of Maria Mena met just hold me enz. Elli Goulding en Ed Sheeran zijn in Engeland erg bekend. Toch herkend bijna niemand het in ons koude kikkerlandje! Nu ben ik dan weer ben howard aan het luisteren en is ook goed. Voor de andere muziek liefhebber is er altijd nog (tromgeroffel) Florence and the machine. Wel soms wat vage muziek, maar leuk voor de afwisseling. Wil je nog iets optioneels luister dan Agnes Obel.

X sanne

6282864894_931611a101_b_large

One thought on “mmmmuziek

Geef een reactie

