siiinterklaas

JA HOOR, het was zover: sinterklaas in ons huis. Natuurlijk was het een zooitje. het begon met mijn stiefbroer die drie liter ijs als suprise kreeg, dat een knie moest voorstellen. Het ijs was nog lekker ook! **Tromgeroffel** Daarna was ik degene die een suprise mocht uitpakken. Het was een ingepakte doos, met daarin een ingepakte doos, met daarin een zelf gemaakte reuze ipod, dat was nog niet het cadeau! Daaronder zat mijn lang verwachte COLDPLAY CD!!!!!!! Ik koos een andere suprise die voor de vriendin van mijn stiefbroer was. Zij is nieuw in de familie maar moest nog het huis (aarzelend) afzoeken naar haar cadeautjes. Eindelijk mocht mijn hond (lees: ingezakte boxer die er nog wel mooi uitziet)

Dit is niet mijn hond maar ook niet mijn surprise. Wel erg schattig plaatje. nu was mijn zus(laura) aan de beurt en kreeg nagelak, oorbellen en portomonee. Natuurlijk kan ik het ook lenen!! De aangeklede pop voor mijn stiefvader was gewoon eng want je dacht dat er iemand zat terwijl het die pop is. Toen kreeg mijn moeder als surprise een schoen van laura kreeg *hoest**ik heb het idee bedacht en de hele constructie**hoest* met alleen het vriendje van Aleida nog te gaan was de avond bijna voorbij. Nog erg lachen en idioot doen hoort er wel bij zoals sacha(de hond) als een baby te gebruiken, fc utrecht wedstrijd met rellen na bespreken(waar mijn stiefvader, stiefbroer, stiefzus + vriendje bij waren en de reclame van die wedstrijd is vuurwerk) en domme opmerkingen maken.

XXX SANNE

One thought on “siiinterklaas

Geef een reactie

