keep on running

Ik ben nooit echt een sport fanaat geweest. Ik was altijd in mijn sportgroep de slechtste. Maar ik gaf de hoop niet op. Toen mijn zus dus mee deed aan een wedsrtijd van school ging ik samen met mijn zus hardlopen.
Het wisselde de hele tijd een beetje hoeveel ik rende. Na een blessure/voorjaarsvakantie kreeg ik ook dan eindelijk een beetje goede conditie. En toen kreeg ik hechtingen in mn voet en gingen we op vakantie….tja daar ging mijn conditie helemaal.

Sinds een maandje ben ik weer echt aan het joggen en loop ik steeds meer km. Ik loop alleen altijd hetzelfde rondje waarbij je dus op een gegeven moment weer thuis komt, wat dus niet echt werkt als je meer kilometers wil gaan lopen. Dus vanochtend nam ik lekker een andere route. Ik wist driekwart van de tijd niet waar ik liep, maar het was echt relaxt! Snel liep ik niet maar toch was ik stiekem best wel trots toen ik mijn runkeeper zag:

rennen jullie weleens? En hoeveel km dan?
xoxo
laura

2 thoughts on “keep on running

  1. Ik ben in september begonnen met Start to Run en sindsdien verslaafd aan hardlopen! Doordat het ’s avonds donker is kan ik niet meer naar het bos, dus loop ik nu alleen nog op zaterdagochtend met de groep. Vorige week heb ik voor het eerst 4km achter elkaar gerend en heb daar 37 minuten over gedaan. Vrij langzaam, maar ik kan ook nog niet zo hard, maar daar wordt aan gewerkt =D

Geef een reactie

