MIJN HONDJEEE

Ik ben Sacha!!

Zo schattig is ze soms niet. Deze hond heeft scherpe nagels en een harde staart als ze kwispelt.(lees: moordwapen) Toch is iedereen fan van haar. Eerst liep ze alleen maar weg zodra je de deur niet goed dicht deed en luisterde ze voor geen pepernoot. Als er iemand lang komt lopen, gaat ze enorm blaffen. Als er iemand binnenkomt staat ze daar vrolijk. (een waakhond van niks dus) Een ander ding is dat ze altijd worst wil. Zelfs de worst voor op MIJN brood!! Sacha eet bijna alles. (alleen geen groente natuurlijk) Het schattige gezicht is dan ook niet te weerstaan van een plakje worst of iets anders in haar bak. Ik zweer het, we mesten haar vet!!!!!!! Wel bijzonder dat Sacha nog erg slank is. (de botten zijn nog zichtbaar en voor een hond is dat GEEN anorexia) Onze hond is wel een schat.

x Sanne & Sacha

3 thoughts on “MIJN HONDJEEE

Geef een reactie

