that magical fairytale

Echt al sinds groep 6 zijn mijn zus en ik gek op boeken. Ik had echt alle boeken van carry slee (radeloos enzo) en sanne was gek op de hoe overleef ik serie. we gingen vaak naar de boek winkel en kregen dan ook vaak een boekebon als cadeautje.
Inmiddels lees ik geen carry slee meer, maar wel heel veel andere leuke boeken. Vooral op vakanties neem ik minimaal 10 boeken mee! hoewel ik ze om de tijd naar de slegte breng heb ik toch behoorlijk wat boeken samen met sanne (we lezen van elkaar :P). hierbij dus een kleine sneak peak bij onze boeken:


xoxo
laura
Ps lezen jullie eigenlijk veel? hebben jullie aanraders?

5 thoughts on “that magical fairytale

  1. Ik lees heel veel, maar ik studeer dan ook Literatuurwetenschap 😛 Maar wat een aanrader is (is wel een ander soort boek dan de boeken die jullie lezen, denk ik) is Extreem Luid en Ongelooflijk Dichtbij van Jonathan Safran Foer!

  2. Lezen is ontzettend ontspannend en fijn! Als je eens van heel iets anders, zoals thrillers, houdt of nieuwsgierig bent kan ik je de boeken van Nicci French aanraden. Ze zijn ook verkrijgbaar in het Nederlands. Simone van der Vlugt schrijft ook topboeken en zo zijn er nog veel meer (:

  3. Ik lees ook erg veel. (hoewel ik niet studeer hihi)
    Ik kan je de serie van Eragon aanraden. Erg leuk!!
    Ook het boek: haar naam was Sarah is erg mooi. Mocht je inspiratie nodig hebben, zie dan mijn pagina met gelezen boeken… 🙂

Geef een reactie

