chaos

Ja inderdaad mensen uit mijn klas weten niet hoe ze zich moeten gedragen. We gingen eerst naar de kerk, want ik zit op een katholieke school en ga dus met kerst naar de kerk. Bij fans gingen wij een film kijken over rellende jongeren, dat leek erg op wat er een paar minuten eerder was afgespeeld. Mijn klas stond vijf minuten voordat de bel ging al voor het lokaal te wachten. Het begon met de deur open doen. Daarna mochten we naar binnen en eerst lagen de stoelen op de grond. Twee seconden later stonden de tafels scheef en ………… ook op de grond! (en het word nog erger)
Twee uur later hadden wij een extra uur godsdienst dat er op ons rooster bij was geplakt. De tafels lagen overal, waren ze net overeind gezet, lagen ze weer op de grond. In die les is het meestal een zooitje, namelijk et het gooien van pennen op elkaar. (dat doet trouwens echt pijn die pennen) Ook tassen verstoppen, boeken overgooien en schreeuwen: IK HEB NIKS GEDAAN!! Echt sneu. Ik lach me wel te pletter in die les. Wonder boven wonder (meisjes zijn engeltjes) doen alleen jongens dat, meiden lachen er wel om maar zijn niet degene die chaos veroorzaken. Dit geld voor de meeste meiden, maar niet voor iedereen. Jongens moeten nog opgroeien.

xx sanne

One thought on “chaos

Geef een reactie

