challenge: alfabet

Het eerste wat bij mij opkomt bij A is Azië. Ik heb daar al twee landen bezocht, namelijk Thailand en noord-India. Dit jaar ga ik naar Maleisië, ik heb er nu al zin in. Thailand is een land van de rijstvelden en massages. Het was aan de ene kant lekker goedkoop nagellak kopen en aan de andere kant door de rimboe lopen. In Thailand zie je verder heel veel tempels, beelden en overal kraampjes waar je dingen kunt kopen. Natuurlijk zijn er ook grote shopping centers
Noord-India is totaal anders! Daar is het cultuur, kleuren en woestijn. In India kan het stortregenen en later veertig graden zijn. Ook in India zijn de shopping centers te vinden, alleen zijn ze hier NOG groter. Ik hou echt van India met al die kleuren en cultuur.

Nu moet ik maar kijken of Maleisië leuk is. Ik heb meestal wel meteen het gevoel dat ik Europa uit ben en ik kan zekr een cultuur shock verwachten!

xxx sanne

3 thoughts on “challenge: alfabet

Geef een reactie

