me and ………..

My piano! Ik zit nu al bijna drie jaar op piano les en heb dan ook nu drie leraren gehad. Ik heb dan ook sinds vorige week een nieuwe leraar………… Die heb blijkbaar erg grappig vind als ik iets NIET kan spelen. Meestal speel ik pop nummer zoals Adele, paradise van coldplay en firework van katy perry. soms speel ik ook Mozart of Bach. (Aan Bach heb ik een hekel!) Maar voor de rest is het wel leuk. Als iets niet leuk om te spelen ga ik wel keihard op die toetsen rammen. Het verbaasd mij dat de piano nog leeft.
Twee jaar terug heb ik de piano goedkoop van iemand overgenomen. Op zich is dat prima, alleen zitten er wieltjes onder waardoor ik, als ik het pedaal gebruik zowat in de piano zit! De wieltjes hebben ook niet erg veel nut, maar zijn wel handig als hij verhuist moet worden.

Hier mijn *prachtige* piano (op wieltjes)

xxxx sanne

2 thoughts on “me and ………..

  1. Wij hebben vroeger ook een piano in huis gehad. Geweldig vond ik dat! Bij een van de verhuizingen moest ie weg, maar toen heeft mijn moeder gauw een keyboard gekocht. Ik kon wel wat spelen, maar inmiddels ben ik dat allang weer verleerd. Geef je ook optredens? (ik weet niet of je bij een muziekschool zit?)

Geef een reactie

