sportschool

Tja sinds ik in Berlijn die mini-marathon gelopen heb ben ik door blijven gaan met rennen, alleen vind ik het nu te koud buiten. Ik ben niet zo stoer als Laura om met dit weer buiten te gaan rennen, dus heb ik besloten om naar de sportschool te gaan.
Vorige week vrijdag heb ik al een proefles zumba gedaan. Het was wel leuk, maar je moest de hele tijd springen en vage danspasjes doen. De meeste mensen die daar waren zijn van die huisvrouwen dan erover denken om iets van sport te doen, maar niks weten en dan voor zumba kiezen.(misschien komt mijn moeder er ook wel tussen te staan)
Toch wil ik liever iets actievers doen zoals hardlopen, fietsen of andere apparaten. Gister was dus mijn eerste keer sportschool en het was wel chill. Je moest eerst rustig fietsen, dan een apparaat dat op schaatsen lijkt (?), dan nog een vaag hardloop achtig ding en als laatste op de loopband. Op de loopband moest Laura weer stoer doen en harder lopen. Het verbaast mij dat ik geen spierpijn heb.

xx sanne

4 thoughts on “sportschool

  1. Volhouden hoor! Ik sport via de Kinect op de xbox van mijn broertje, samen met mijn moeder. De drempel om dan daadwerkelijk te gaan sporten is veel lager dan wanneer je naar de sportschool moet dus doe ik het ook veel vaker ๐Ÿ™‚ En het is goedkoper ;P

Geef een reactie

