Challenge F van favoriete

Om toch nog een beetje positieve te blijven op een maandag en we heel orgineel zijn *kuch**kuch* is hier een lijstje met mijn favoriete :
Favoriete app: Ik ben verslaafd aan my town
Favoriete tv serie: nikita
Favoriete online tv serie: (drie maal raden^^) gossip girl & the vampire diaries, lekker op bed met je laptop op je schoot kijken I ❤ it!

favoriete kledingstuk: die heb ik eigenlijk niet, maar mijn warme cape is met deze sneeuw dagen (net zoals mijn uggs trouwens) toch wel een favorietje
favoriete boek: iedere keer als ik een boek uit heb dat ik leuk vind heb ik een nieuwe favoriet, dus op dit moment is dat zielen van stephanie meyer (de honger spelen staat als volgende op mijn lijstje)
favoriete film: uhmmmm geen idee eigenlijk. In ieder geval een actie film 😛
favoriete blogs: te veel om op te noemen, ik volg veel verschillende soorten blogs

xoxo
laura

bron: weheartit.com

6 thoughts on “Challenge F van favoriete

Geef een reactie

