SHOWWWWW

Bij mij op school heb je elk jaar een grote show. Je kan zelf auditie doen, met een groep mee dansen of bij een club(grime, licht en geluid en decor). Ik zit bij de grime club dit jaar. De show was heel leuk. Zoals elk jaar beginnen we met de bruggers die de show openen en afsluiten. Een vriendin van mij zong ook en dat was erg goed. Verder waren er zo vijfentwintig acts met dans, zang, rap en acteer werk. OOK DUS LERAREN DIE EEN TANGO DOEN……. HET ZIE ER NIET UIT!
Al die mensen moeten ook opgemaakt worden en met vijftien mensen moet je dat doen. De make-up vind ik toch lelijk daar, maar anders zie je het niet in de zaal. dit was mijn hoekje. Je ziet ook een foto van mijn lion king figuur timon.

Het is wel erg veel wachten want als de show is begonnen is iedereen al klaar dan komt die lion king en daarna moeten de bruggers die lion king make-up eraf halen voor de slot acht en is het weer rustig. Op de laatste avond heb ik toen mensen van de grime opgemaakt. Dit is een vriendin van mij uit hetzelfde jaar en ik mocht losgaan op haar. Toch was het leuk en gezellig. Ook gewoon met leraren kletsen zonder het over school te hebben tijdens het opmaken.

xxxxxxxxx sanne

5 thoughts on “SHOWWWWW

Geef een reactie

