But it was not your fault but mine

Hoewel we al meer dan een week terug zijn van wintersport ben ik er nog niet aan toe gekomen om een blog te maken. Ik heb het iedere keer erg druk en ik vergeet steeds de weinige foto’s die we gemaakt hebben van mijn ene mobiel naar mijn iphone over te zetten. Die hebben jullie dus nog te goed.
Wel heeft mijn zus(leistje.nl) kaartjes van pinkpop kunnen bemachtigen. We hadden vorig jaar al afgesproken dat we naar pinkpop wilden zonder nog te weten wie er kwamen. Toen ik de line up zag was ik van een aantal bandjes enthousiast en een aantal kende ik niet. Mumford en sons kwam mij dus ook helemaal niet bekend voor totdat sanne me iets liet horen…..dat bandje heb ik dus best wel een tijdje geluisterd-.-

Ik heb nu al zin in de zomer en het ‘festival’ seizoen(ik ga ook nog naar Concert at sea en coldplay concert in september)

xoxo
laura

6 thoughts on “But it was not your fault but mine

Geef een reactie

