weekend!

Vandaag is eindelijk mijn eerste toets loze dag! Ik heb een week lang toetsweek gehad en gister zette ik eindelijk mijn laatste woorden op mijn toets blaadje. Ik ben erg benieuwd naar mijn cijfers, maar voordat ik me daar druk om ga maken ga ik eerst genieten van het paasweekend.
Als Sanne & ik morgen klaar zijn met werken stappen we meteen in de auto op weg naar het noorden. We gaan gezellig met mijn oom en opa en oma een weekendje weg naar friesland. We zitten in een huisje dicht bij Leeuwarden.

fijn paasweekend! (succes met het zoeken van chocolade eieren;p)
xoxo
laura

6 thoughts on “weekend!

Geef een reactie

