think pink

Tja ik moest wat bedenken voor mijn saaie muren! Al heel lang vond ik mijn kamer te saai. Alles heb ik dan ook geprobeerd om het beter te maken. Helaas kan ik NERGENS posters vinden die BLIJVEN pakken. Of eigenlijk geen goed plak spul. (Lees: ik mag geen plakband op de muren gebruiken!) Toen kwam ik met een geweldig idee: ik ga mijn kamer (deels) neon roze verven.

Natuurlijk was dit net zo een moeilijke opgave als plakkende posters zoeken. De kleur was weer een niet te verkrijgen in muurverf. Ik koos toen maar voor intens roze, maar het effect is nog steeds erg knallend.

xx sanne

20120413-174340.jpg

5 thoughts on “think pink

Geef een reactie

