make it count!

Een tijdje geleden kwam ik op een blog dit filmpje tegen:

Ik vind het een inspirerend filmpje. Van nike is het eigenlijk de verkoop slogan make it count om de stappen enzo te tellen, maar dit filmpje geeft er nog een 2e betekenis aan. Maak je leven waar zoals je het wil zonder dat je later spijt hebt.
Het is eng om de sprong te wagen maar het lijkt mij ook echt super gaaf om met een vriend(in) de wereld over te reizen. Dingen zoals bungjee jumpen staan allemaal nog op mijn lijstje. Ik ben echt van plan om het te gaan doen. Als je in je comfortzone blijft zitten kom je nooit verder. Je kan een een of ander reclame filmpje maken of lef hebben en rondreizen. Je kan beter spijt hebben dat je de sprong hebt gewaagt dan spijt hebben dat je het niet hebt gedaan want je krijgt vaak geen tweede kans.

xoxo
laura
Hebben jullie dingen die jullie nog graag willen doen?

6 thoughts on “make it count!

  1. Goed filmpje! Ik ben het helemaal met je eens: het lijkt me geweldig om een jaar met een vriend(in) rond te reizen en elke dag iets te doen wat je normaal nooit zou doen. Je leeft tenslotte maar één keer!

Geef een reactie

