happy feet


Nou eigenlijk geen happy feet!!! Ik heb namelijk brede voeten. Waarom zijn er geen MODERNE schoenen te vinden met een brede voorvoet. Als ik leuke schoenen wil hebben duurt het even voor ik ze vind. Na een tijdje vind ik wel leuke schoenen hoor….
Daarvoor ga ik eerst minstens vijf of meer winkels in en pas ik alle schoenen waar ik naar zoek of die ik leuk vind. Natuurlijk vind ik pas schoenen in de laatste winkel. -__- Behoorlijke faal. Dus niet alleen oude mensen van tachtig die steunzolen hebben, hebben rare voeten die rare schoenen willen. Ik zou graag normale schoenen willen voor rare voeten.

Vroeger kocht ik schoen en even later: “MAMAAAAAAAA, die schoenen zijn stom!” Nu vraag ik gewoon uggs aan mijn moeder. Helaas zijn uggs heel warm, zelf in de uggs slippers zit bond -__- en weer een behoorlijke faal.

xx sanne

2 thoughts on “happy feet

Geef een reactie

