laatste loodjes!


Afgelopen vrijdag heb ik eindelijk mijn laatste lesdag gehad. Alle handelingen en opdrachten hadden een deadline tot 12 uur op internet. Helaas is het nog geen vakantie, want de school is zo lief om je na een inlever week van verslagen (nadeel als je beta vakken hebt) een toetsweek te geven.
Nou moet ik bekennen dat een toetsweek veel relaxter is dan gewoon school met huiswerk en daar bovenop nog toetsen. Nu ben ik elke dag max. om 1 uur uit (tja het heeft ook zo zijn voordelen). Na volgende week dinsdag ben ik gelukkig echt klaar met lessen en toetsen voor dit jaar. Dan is het alleen nog maar een activiteitendag, boeken inleveren, rapport ophalen en wegwezen.
Na de toetsweek ga ik nog even feesten (met mijn vader :p) op concert at the sea waarna ik een paar dagen later op het vliegtuig stap.
conclusie: ik mag niet klagen (idd geval niet over de laatste weken van het schooljaar)!

Xoxo
Laura

ps alleen het zonnige weer mist nog *pruil lipje*

2 thoughts on “laatste loodjes!

Geef een reactie

