doe het dansje, doe het dansje, eindelijk klaar, lekker klaar voor dit jaar ahaha ahaha

oke hele lange titel…maar het komt erop neer dat ik gister mijn laatste toets heb gehad en ik nu dus lekker aan het relaxen ben, na 4 weken school stress.
Nu is het wachten op de cijfers en hopen dat ik over ben na 5v. Sta je dan zoveel onvoldoendes laura? nee alleen een 5,3 voor wiskunde maar als je maar drie toetsen van een vak hebt kan je nog makkelijk zakken naar een onvoldoende.
Aangezien ik er toch niks meer aan kan doen ga ik lekker genieten van mijn vrije dagen, een beetje werken en morgen met de activiteiten dag van school lekker naar antwerpen. Op naar de dierentuin! (helaas geen grapje ik moet een uur daar aanwezig zijn ;P)
oh en wat zou de verschrikkelijk lange titel van deze post zijn als ik er geen liedje bij zou zetten!

xoxo
Laura

One thought on “doe het dansje, doe het dansje, eindelijk klaar, lekker klaar voor dit jaar ahaha ahaha

Geef een reactie

