gisteren op de planning: antwerpen

ieder jaar kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik na mijn toetsweek een activiteiten dag heb. In de eerste en tweede klas was dit stranddag en daarna mocht ik keuzes invullen. Dit jaar werd het dus Antwerpen.
Het was erg warm, maar toch ook wel erg gezellig. In de ochtend waren we verplicht om in de dierentuin te lopen (dat was minder). De persoon die bedacht heeft dat er bij elke activiteit iets educatief moet zitten mogen ze wel op vakantie sturen. Wat heeft het voor een zin om tieners uit de 4e en 5e naar een dierentuin te sturen? Niemand interesseert zich voor de dieren maar meer in de bankjes die naast het looppad staan, die erg relaxt zitten btw. Ik snap ook niet hoe de andere activiteiten waar je uit kon kiezen educatief zijn (als je het vraagt zeggen ze dat mountainbiken onder gym valt….).
Na de dierentuin mochten we lekker zelf rondlopen en natuurlijk ging iedereen shoppen. Behalve een broekje en een tanktop heb ik niks gekocht, aangezien als die korte broekjes toch niet in mijn backpack passen :p.
Aan het einde van de dag zijn we uiteindelijk met een ijsje de bus in gestapt en kwamen we moe thuis aan.


En nu op naar het volgende op de planning van vandaag: Concert at the sea
xoxo
Laura

One thought on “gisteren op de planning: antwerpen

Geef een reactie

