Carlie rae Jepsen versus Ben Howard

Jullie kennen allemaal dit nummer wel. Hey I just met you, and this is crazy but here is my number, so call me maybe?…. O dat ja, dat nummer waarmee je bent doodgegooid op festivals, feestjes en weet ik het wat. Daarbij valt het tegenwoordig ook onder slechte openingszinnen van jongens…..Tja dit is nou een typisch gevalletje van voordat het nummer bekend was vond ik het nummer al niet zo geweldig. De clip is nog wel grappig, maar het deuntje blijft irritant in je hoofd zitten.
Totdat ik de cover van Ben Howard hoorde. Vele malen beter! Waarom? reden zat: hij heeft een betere stem en het irritante deuntje is verdwenen (meer kan ik er op dit moment niet bedenken XD).


Ps sorry als ik call me maybe fans heb beledigd….
pps wat hebben jullie liever ben of carly?

xoxo
Laura

3 thoughts on “Carlie rae Jepsen versus Ben Howard

Geef een reactie

