take a break and party

Het is weer september, de school is nu een week begonnen dus ik zal eraan moeten geloven dat dit weer een vol school jaar wordt. Mijn rooster is drie keer tot half 5 met 7 uur per week dezelfde leraar. Daarnaast nog een mooie berg huiswerk en je stemming is meteen al wat gezakt.
Ik heb alle beta vakken (behalve wis B) met economie en nlt. Natuurkunde vind ik gewoon echt een rotvak. Dan vraag je je natuurlijk af: waarom heb je het dan? Nou, om de simpele reden dat ik zonder geen geneeskunde kan studeren. Dus dan maar natuurkunde volgen….. Bij nlt hebben we deze periode in ieder geval wel leuke lessen. We gaan lekker koken en het zelf op eten(het op eet gedeelte is het leukste!)! Dat wordt dus bosbessen parfait maken op een moleculair gastronomische manier (klinkt heel moeilijk *__*, valt best mee). Naast al het school is hiphop ook weer begonnen en blijft het werken doorgaan waardoor het erg druk is.
Gelukkig ga ik morgen gezellig met sanne naar coldplay! Coldplay is op het malieveld in den haag, waar we met de trein naar toe gaan. Natuurlijk gaan we ook samen met de trein weer terug! En nog een toevallig geluk: mijn eerste uur valt vrijdag uit.


Clocks is voor ons echt ‘het’ nummer van coldplay. Sanne heeft ooit het nummer leren drummen bij muziek les op school en sindsdien zetten we keihard clocks op in de keuken, brullen we mee met de muziek en naturlijk “lucht” drummen. Daarna is life in technicolor mijn favo nummer. Ik wet niet hoe ik het nummer ken (of de clip), maar het heeft een heel pakkend deuntje.

xoxo
Laura

2 thoughts on “take a break and party

Geef een reactie

