project x

Ik heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen…
Dit weekend hielden mijn zus en ik een feestje, omdat we 16 worden. Vorig jaar hadden we ook een feest gegeven en dat was allemaal prima. Dit jaar zouden we wel alcohol schenken en ik wilde er meer uitnodigen. Er zouden ongeveer 60/70 man komen, mijn stiefbroer en zus zouden de drank schenken en mijn moeder zou boven blijven. Super leuk feestje, top avond. Een paar die te dronken zijn en ziek naar huis gaan en dat is dat. Niet dus!
Stonden er meer dan 100 man voor de deur die niet uitgenodigd waren en die je ook echt niet in je huis wil hebben. Allemaal roepen ze ook heel hard ja ik ben uitgenodigd, terwijl ik ze nog nooit in mijn hele leven gezien heb! Er kwamen leuke verhaaltjes naar boven dat hun vriendinnetje binnen was, dat ik gezegd zou hebben dat iedereen een introducé mee mag nemen en weet ik het allemaal. Ook hadden er een paar genodigden het op twitter gezet en dan gaat het rond. Het is dan al snel bekend dat een nerd/loser (ik dus….) een feest geef met drank. Oftewel een project x feestje.
Dus het halve voetbal team van mijn stiefbroer is opgetrommeld om bij de deur mensen tegen te houden waarbij ik moest zeggen of ik ze wel of niet uitgenodigd had. Een aantal mensen kwamen al aangeschoten aan en dan hadden ze bij mij nog niks op! Sommige hadden ook nog een flessen mee voor het feestje erna….Om half 11 is de drank dus maar gewoon gesloten!In dat uurtje is er toch behoorlijk veel drank doorheen gejast!Een paar zijn er ziek naar huis gegaan. Niet echt een leuke avond.
Alsof de avond al niet genoeg was plakt ook heel de woonkamer+keuken (zelfs na 2x dweilen). Een geluk: er is niks gebroken, niemand is door de ruit heen gegaan en het huis staat er nog.

Vandaag hebben we ook maar meteen even de film gehuurd. Wat een idioot feestje! Ik weet niet hoe ze dachten dat ze er bij mij zo een feestje van konden maken. Verder dan een aantal mensen te veel, drank op de vloer en politie is het niet gekomen. (de politie kwam btw om alle niet genodigden buiten weg te sturen, halverwege kwamen ze namelijk via de tuin binnen-.-)

En dan te bedenken dat project x daadwerkelijk in Australië gebeurd is!
xoxo
laura

2 thoughts on “project x

Geef een reactie

