Jawel dames en heren: de tweeling is 16!

JA vandaag zijn sanne en ik eindelijk 16 geworden. Je hoeft niet bang te worden, er komen geen verhalen van toen ik jong was…Nee, alhoewel ik moet zeggen dat ik altijd leuke verjaardagen had. Denk aan een springkussen(!) in de achtertuin. Helaas was er vandaag geen springkussen in de tuin toen ik wakker werd. Alleen een pijnlijke keel etc. en ik ben dus vandaag ziek thuis gebleven. Vanavond ga ik dus ook niet meer met mijn vader en zijn vriendin uit eten. Ziek thuis blijven is in ieder geval beter dan half slapend en ziek op school op een stoel te gaan zitten werken.
Behalve natuurlijk de felicitaties op facebook en mijn tante die onverwachts langs kwam was het een super rustige dag. Ik heb vooral lekker onder een dekentje achter mijn laptop gezeten! Vanavond komt mijn zus nog langs en dan is mijn verjaardag alweer over :(. Dan moet ik een heel jaar lang overleven als 16 jarige in de buitenwereld (waar ik super veel zin in heb). Dit is btw het lieve postje die mijn zus heeft gemaakt:http://leistje.nl/

(dit nummer staat al de hele dag op repeat)
xoxo
Laura

4 thoughts on “Jawel dames en heren: de tweeling is 16!

Geef een reactie

