What I’ve been up to last week

– Heel veel leren en rekenen. Mijn toetsweek begon donderdag met een rekentoets. Voor die toets moet ik een zeven halen anders heb ik er op dinsdag nog een uur bij. So I keep my fingers crossed!

– Dansen! Bij mijn dansschool dans ik twee keer in de week waar onder crew training. Daarnaast dans ik ook nog op school en moet ik optreden binnenkort op de informatie avond voor de groep 8’ers.

– Ik heb vrijdag kassa leren draaien. Het ging nog behoorlijk goed. Zaterdag moest ik vakkenvullen en de winkel leeg ruimen (de appie wordt verbouwd en moest dus leeg). En omdat alle vers artikelen korting hadden was het super druk en er was nog een kassa dicht. Dus vragen ze mij, met mijn kassa ervaring die ophoud bij training, om lekker bij te gaan draaien. Altijd leuk om bij elk product weer op die 35% korting knop te duwen.

– We zijn naar de James bond film skyfall geweest. Ik vond het wel een leuke film en zal verder niks verklappen voor degene die hem nog wil zien ;p.

– We hebben online lootjes getrokken,ook al is sinterklaas nog niet in het land. Wie ik heb is nog een verassing. De surprise ideeën heb ik al, dus het komt helemaal goed.

– Ik heb weer een geweldige vampire diaries episode gekeken. Kijkt iemand het online en is al bij seizoen 4 aflevering 4? Niet? Ga kijken hij is zo gaaf!

– Voor de rest heb ik natuurlijk gegeten (pepernoten), geademd, geslapen etc.

En dat is het dan weer voor vandaag (aaahhhhhhh).

XOXO
Laura

Geef een reactie

