how’s life

Zoals jullie hebben gemerkt is het afgelopen (2?) weken stil geweest op onze blog. We zijn alle twee met duizend en een dingen bezig, maar niet met bloggen. Dus het is weer eens tijd voor een update.

Mijn cijfers van de toetsweek vielen tegen. Het liefste had ik 4 vakken herkanst, helaas mag ik er maar een. Ik heb dus gekozen voor natuurkunde waar ik een drie voor had. Niet al te best! Na het terug krijgen van mijn cijfer hebben we meteen bijles geregeld. Aankomende dinsdag moet ik de toets herkansen, dus hopen op het beste. Ik weet in ieder geval dat ik geen elektro techniek of andere natuurkundige beta studie ga doen. Met school ben ik naar zo een info dag geweest. Dan kom je op een gegeven moment bij de hoge school en gaat iemand, die elektro techniek studeert, je iets vertellen over de studie, mogelijke beroepen en de hoge school. Na de woorden: je krijgt ook veel wiskunde B, bij vele beta studies dacht ik laat maar. Dan wordt niks met mijn wiskundige achtergrond.

Ik ben heel hard bezig geweest met mijn surprise de teddybeer.
ted
We hebben het weekend sinterklaas gevierd met alle vooraf gaande stress. Ik ben natuurlijk zo slim  dat ik eerst het cadeautje vergeet te halen en het dan het wil gaan halen op dezelfde dag dat we het vieren. En zoals je ziet is mevrouw druk bezig met een surprise te fixen en moest ik ook nog werken. Gelukkig heeft mijn zus een heel aardig vriendje die het voor mij heeft gehaald :).
Na aanstaande week heb ik het gelukkig iets rustiger. Dan kan ik weer lekker wat tijd stoppen in mijn ontwikkelings werk en blog.

Xoxo

Laura

Geef een reactie

