Happy birthday!!

Nee sinterklaas is niet meer jarig en de kerstman moet nog even wachten. Onze lieve zus staat vandaag al op de verjaardag kalender!

Sommige van jullie kennen haar ook als leistje.nl, maar wij natuurlijk als zus. Ze is 24 jaartjes jong(het is na 12’ven), gek op dansjes en cakes. Ze is super gezellig om mee naar concerten en festivals te gaan. Zo had sanne voor sinterklaas de kaarten voor de black keys gehad en ga ik nog met haar naar de killers. En daar blijft het niet bij. Naast nog meer andere concerten neemt ze ons maar al te graag mee naar pinkpop. De foto is dan ook afgelopen jaar genomen op pp!

aleida pp

 

Ze heeft ook sinds kort een eigen huisje. Ik heb het nog niet gezien met meubels, dus ik ben super benieuwd (ik ben zo lief dat ik door het barre weer ga fietsen om haar te feliciteren :P)

Xoxo sanne & laura

One thought on “Happy birthday!!

Geef een reactie

