Happy new year!

ik weet het is een beetje laat, maar de afgelopen dagen ben ik heel erg lui geweest. Ik moet nog steeds mijn kamer stof zuigen en mailtjes typen. Toch blijf ik nog lekker even op mijn bedje liggen met mijn laptop op mijn schoot. Ik heb gewoon totaal geen zin om iets te doen. De eerste week van de vakantie was ik nog best wel actief met de kerstdagen, werken en oud en nieuw.

De luiheid is begonnen na het uitgaan met nieuwjaar. We moesten toen om half 7 thuis zijn, wat uiteindelijk 8 uur werd. Het feest was super leuk en gezellig. Er waren ook veel bekende die ik natuurlijk allemaal gelukkig nieuw jaar moest wensen. Ik was dan ook verbaast dat ik op mijn mobiel keek en het al half 6 was. Toen was het al bijna tijd om mijn jas op te halen en lekker naar huis te gaan. Helaas werd het pas 2 uur later dat wij onze jas hadden. Ze waren namelijk veel jassen kwijt en binnen werden een paar jongens opgefokt door alle drank die ze op hadden, waardoor we lekker buiten mochten wachten….. Eenmaal thuis ben ik lekker in mijn bedje in slaap gevallen.

Niet echt een liedje dat past bij het nieuwe jaar, maar wel een leuk liedje. Keihard opzetten en springend het nieuwe jaar in!

xoxo laura

Geef een reactie

