omdat iedereen het doet?

Het is een beetje laat, maar ik had het blogje op concepten laten staan…..

Met het nieuwe jaar dat net een paar dagen van start is lijken alle bloggers massaal terug te willen kijken op 2012. Dus ik heb lopen twijfelen of ik dat ook zou doen…..Ik kwam bij het antwoord ja uit.

-Mijn schoenen collectie is uitgebreid zoals elk jaar. Oh en kleding niet te vergeten!

-Ik ben drie keer op vakantie geweest ( londen niet mee tellend). Waaronder een reis naar het mooie en warme maleisie. En precies het tegenovergestelde: wintersport

-we zijn voor het eerst naar pinkpop geweest. En coldplay! Beiden waren te gek en zou ik zo weer doen!

-sanne en ik gingen allebei over naar het volgende leerjaar

-we zijn kassa mutsen bij de appie geworden. Beter dan zakken vullers te worden genoemd 😉

En ik weet geen zinloze feitjes meer.

 

20130108-001817.jpg

20130108-001835.jpg

20130108-001910.jpg

 

20130108-002039.jpg

 

 

Dus wat zal het volgende jaar ons brengen:

Sanne en ik gaan beiden ontwikkelingswerk doen in uganda! Dit kost natuurlijk veel tijd.

Op het concerten/festival leistje staan nog the script, the killers en pinkpop

Ik ga over een paar weken naar londen met school…Sanne een paar maanden later!

Dus ik hoop dat 2013 een top jaar wordt! Met veel leuke/mooie/geweldige momenten.

En nu ga ik nog proberen te slapen met mijn verpeste slaap ritme. Morgen eerste schooldag van het jaar!
Xoxo
Laura

Geef een reactie

