Oh noooo, not again!

Jep, het is weer tijd voor de toetsweek. De geweldige tijd van het jaar die je als vijfde klasser 4 x mee mag maken(en dan bedoel ik per jaar). Wij zijn daar natuurlijk allemaal heel erg blij mee! Wie wil er nou niet nog tot een uur lopen leren omdat je erachter komt dat je een paar berekeningen of wat dan ook niet goed beheerst. Dus hier een foto van mijn heel erg boeiende scheikunde. Het gaat over isomeren en andere moeilijke scheikundige dingen waar ik jullie hoofdjes niet mee ga lastig vallen 😊.
Gelukkig ben ik na dinsdag(!) al van mijn leertoetsen af. Best wel relaxt dus. Nu moet ik alleen nog morgen scheikunde en mijn duits mondeling overleven en dinsdag nog twee toetsen.
Nu moet ik weer snel verder gaan met leren!
Xoxo laura

20130120-203618.jpg

Geef een reactie

