concerten, nieuwe bandjes en hyper muziek

Wij zijn dus vorige week naar het concert van the script geweest…..en wat was dat GEWELDIG! Danny kan geweldig goed zingen en ze speelden super. Ik luister dan ook al sinds 5 jaar naar hun muziek. Dus om de hele ziggo dome mee te horen zingen met the man who can’t be moved (eerste nummer dat ik van hun kende) is een top moment. Ze hebben alleen geen millionaires gespeeld, maar ze komen ook nog naar pinkpop. Waar wij uiteraard na vorig jaar weer kaarten voor gaan kopen.

(dit is niet mijn eigen filmpje, maar wel de beste die ik kon vinden op youtube)

Als voor programma van the script waren er de original rudeboys. Super leuk om ze live te horen met hun muziek die echt in je hoofd blijft hangen.

Last but not least: de hyper muziek. Een jongen uit mijn klas luistert alleen maar alternatieve muziek en toen we op de boot waren terug naar Frankrijk was hij enorme hyper muziek aan het luisteren. Het nummer heet ook echt get hyper -.- ….

xoxo laura

One thought on “concerten, nieuwe bandjes en hyper muziek

Geef een reactie

