Mijn uitzicht:the killers

Afgelopen maandag was ik weer eens een keer naar een cocert. Dit keer was ik met aleida naar the killers! Het was eerst van te voren nog afwachten of het door zou gaan, alle vorige concerten waren namelijk gecanceld. Gelukkig hadden ze toch besloten om op te gaan treden en konden wij van hun genieten.
De keyboard was erg gaaf met de bliksemschicht op de voorkant. We hadden ook goede zit plekken waarvan je het podium kon zien. Dus ook het vuurwerk en de confetti!
Helaas had ik na het concert een schorre stem. Dus mijn klasgenoot noemde mij weer eens schortie. Wordt nog leuk met pinkpop als vrijdag zowel the killers als the script komen!

Op het einde hebben we ze gedag gezwaaid en nog geklapt toen ze zeiden: tot de volgende keer.
So op naar pinkpop!

20130313-210758.jpg

20130313-210826.jpg

20130313-210814.jpg

Geef een reactie

