Het drukke leven

De laatste weken heb ik nergens tijd voor. Ik vergeet ook voortdurend dingen. Vandaag dacht ik ook weer aan iets wat ik 2 weken geleden moest doen en ik weet niet waar de papieren zijn gebleven….😳
Zo heb ik ook op mijn mobiel een heel lijstje staan van alle dingen die ik moet doen, naast alle bijlessen, (huis)werk en sporten.
Op mijn lijstje heb ik dus ook bloggen staan. Ik vind het super leuk om blogjes te maken en ook te lezen. Helaas schiet het er beide een beetje in.
Dus ik ga nu maar eens mijn lijstje korter maken, als ik mijn bed uit kan komen (wat ook nog al moeilijk is tegenwoordig).

20130327-094819.jpg

Xx
Laura

3 thoughts on “Het drukke leven

  1. Ik ken het gevoel. Door in de zesde klas te zitten, wedstrijden, vrienden en me in te zetten voor de kinderrechten huppel ik (de laatste tijd) letterlijk en figuurlijk tussen alle dingen door. Vermoeiend, maar wel leuk. 😀

Geef een reactie

